Обмін/повернення товару

Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів", Ви можете повернути або обміняти товар протягом 14 днів після придбання.

Для цього мають бути дотримані такі умови:

  1. Товар не був у вжитку і не має слідів використання: подряпин, тріщин, сколів, потертостей тощо.
  2. Товар повністю укомплектований та не порушена цілісність упаковки.
  3. Збережено всі ярлики та заводське маркування.

У разі, якщо товар не працює, обмін або повернення провадиться лише за наявності висновку сервісного центру про те, що умови експлуатації не порушені.

Обмін та повернення товарів належної якості здійснюється протягом 14 днів з дня продажу за умови збереження упаковки, повної комплектації та наявності документів, що підтверджують факт покупки (чек, гарантійний талон).

Якщо у гарантійний період товар, який ви у нас купили, вийшов з ладу з вини виробника і не може бути відремонтований у сервісному центрі, ми обміняємо товар на аналогічний новий.

Для цього мають бути надані:

  1. Товар у повній комплектації.
  2. Гарантійний талон.
  3. Документ, що підтверджує оплату (товарний чек).

У яких випадках гарантія не надається?

Відповідно до закону, гарантія втрачає чинність за таких умов:

  • пошкоджено цілісність захисних знаків виробника або продавця: стікери, наклейки, пломби та інше;
  • є механічні чи інші ушкодження, що виникли внаслідок навмисних чи необережних дій покупця чи третіх осіб;
  • порушено правила використання, описані в експлуатаційних документах або гарантійному талоні;
  • було зроблено несанкціоноване вскриття товару, ремонт або порушено внутрішні компоненти товару, змінено конструкцію чи схему товару;
  • неправильно заповнений гарантійний талон (серійні номери на товарі або їх маркування не відповідають відомостям, зазначеним у гарантійному талоні);
  • серійний номер, який знаходиться в пам'яті пристрою, змінено, стерто або не встановлено.

Гарантійні зобов'язання не поширюються на такі несправності:

  • природне зношування або вичерпання ресурсу товару;
  • випадкові пошкодження, заподіяні клієнтом або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого відношення або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння в корпус сторонніх предметів тощо);
  • ушкодження внаслідок стихійних лих (природних явищ);
  • ушкодження, спричинені аварійним підвищенням або зниженням напруги електромережі, а також неправильним підключенням до електромережі;
  • пошкодження, спричинені дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або такі, що спричинені результатом з'єднання та підключення товару до інших пристроїв;
  • пошкодження, спричинені використанням товару не за призначенням або порушення правил експлуатації.